Un produs Blogger.

Premianții fără premii

Quo vadis...

joi, 10 aprilie 2014

Când sunt prăbuşit am sentimentul că nu mai există cale de scăpare. Stau şi caut cu disperare o soluţie. Nu este întotdeauna la îndemână. Mi se întâmplă des să nu am habar încotro să-mi îndrept paşii. Probabil că nu fac parte dintre cei care ştiu permanent ce decizie să ia. Uneori sunt haotic, par pierdut şi pentru că sunt şi timid asta mă face să disper. Mi se proiectează în faţa ochilor fundul unei prăpastii care se apropie rapid. Mă scutur, îmi ţin respiraţia, număr până la zece şi expir puternic. Aş... nu trece.
Mă scarpin în cap, după ureche, panica pare să mă cuprindă. Deschid laptop-ul şi mă apuc să scriu exact despre ceea ce simt în clipa aia. aptul că să interacţionez cu alţi oameni, fie şi în online, îmi dă aparenţa îmbrăţişării de către omenire. Mă simt ca şi când eu sunt centrul Universului. Atunci apare o cu totul altă problemă. Mă fâstâcesc în faţa oglinzii sufletului meu, mă simt stingher şi dau să fug. Închid iar ochii...
O iau de la capăt.
Alternez stările de singurătate cu cele de aglomeraţie, nu reuşesc să mă echilibrez, de multe ori nu ştiu nici ce vreau. Sunt ursuz, aparent fără motiv, mă gândesc apoi că nu am dreptul să judec şi să fiu supărat, îmi trece şi par un nebun în faţa celorlalţi, poate nu chiar aşa, ci doar un labil emoţional.
Cu o chestiune nu reuşesc să mă împac nici în ruptul capului. Cică să îţi vezi de treabă şi nu asculţi de ceea ce spun cei din jur. Cum vine trebuşoara asta!? Asta e premisa pentru haos, desigur e concluzia desprinsă din haosul meu. Mă frământă întotdeauna gândul dacă nu cumva vreo acţiune de-a mea îi afectează pe cei din jur. Aşa mi se pare mie firesc. Unii spun că nu aşa normal, să ţi se rupă, să nu te intereseze. O fi! Dar mă întreb ce s-ar întâmpla dacă genul ăsta de atitudine ar fi predominant în lume!? Nebunie generală...
Şi totuşi, un sâmbure de adevăr este şi în chestiunea respectivă. Pentru că şi cei de care ţii cont, de care îţi pasă, ar trebui să facă la fel. Ori nu, sunt oameni care caută nod în papură pentru a distruge. Dacă l-ar căuta pentru a elimina o problemă, pentru a face funcţională o idee ar fi minunat. Şi, uite aşa, apare necesitatea menţionată mai sus.
Şi atunci, ce e de făcut!?
Habar nu am.

Niciun comentariu:

 

Premianţii fără premii

search

Joia, la 17:00, se aude la radio

Most Reading