Un produs Blogger.

Premianții fără premii

Interviuri pe Facebook: Cum se nasc ele

duminică, 9 iunie 2013

În cele ce urmează se poate vedea cum se “naşte” un interviu pe Facebook. Oamenii sunt ocupaţi, uneori nu au chef sau, pur şi simplu, au alte priorităţi. Interlocutorul, Alina State, o femeie cu afaceri a promis că vom discuta. Până atunci, iată o mică parte din bucătăria “interviurilor”.

- Interviu?
- Te rog, nu.
- De ce?
- De când am ajuns acasă, de o oră jumate am răspuns la un interviu pe care trebuia să îl dau pentru Fotbal vest. Acum l-am gatat. Pls. (please – n. a.) Vreau să merg la TIFF.
- Şi care e problema!?
- Adică să mă pun la un film. Mă laşi te rog? Sunt ruptă de picoare, tre să bag şi un somn.
- Juma’ de oră nu e un capăt de ţară. Sau cititorii mei nu sunt importanţi?
- Ştiu, dar mă aşteaptă la somn şi căţelul.
- Ok.
- Nimic nu se compară cu un somn de după-amiază cu câinele… Ţi-aş răspunde scurt…
- Îl public pe ăsta aşa şi îmi promiţi unul pe larg!
- …şi nu ar fi corect faţă de cititorii tăi. Şi interviul pentrut Fotbal vest a fost greu. Foarte greu. Mulţu’.
- Când?
- Marţi! Ce zici?
- Ok.
- Lunea sunt nervoasă. Marţi, promit!
- Până atunci îl dăm pe ăsta de faţă. Să încălzim publicul.
- Bine!
- Somn uşor!

Niciun comentariu:

 

Premianţii fără premii

search

Joia, la 17:00, se aude la radio

Most Reading