Un produs Blogger.

Premianții fără premii

Interviuri pe Facebook: Vorbe despre vorbe

marți, 2 iulie 2013

Anca Albu... Este unul dintre amicii de pe Facebook.
Am tot insistat cu interviul până a ajuns la concluzia că nu vrea,
pe motiv că nu are niciun motiv.
Modestia asta...
Nu a dat interviu, deci iată-l.



- 'mnă seara... Interviu!?
- Off am uitat, măƒ gândesc pânăƒ mâine și-ți spun exact, sper să nu te încurc.
- Nu mă ƒîncurci deloc. Aștept cu drag răspunsul.
 .....
 - Bună... M-am gândit... și cred că ar trebui să am ceva realizări... :)) că să... știi tu ce vreau să zic... :)) după prima carte...
- Nu era invitație la osanale. Interviul e o discuție liberă pe diferite domenii. Scopul demersului meu e să arăt lumea lumii. Nu vroiam nici să te laud nici să te critic. :)))
- Înțeleg... am înțeles din prima doar că... vreau să am eu ceva cu care să mă laud :))
- Credeam că e suficient omul și modul în care gândește... Înțeleg.
- Pentru mine e important să... fie și o realizare la mijloc :)) oricât de mică ar fi ea.
- Am înțeles. De ce e important?
- Așa cred eu...
- Am înțeles asta. Te rugăm să-mi împărtășești premisele. Îmi place când discut cu oameni mai deștepți că mine.
- :)) Realizările de orice fel... într-o oarecare măsură arată felul omului.... educația, cât de inteligent e... ambițiile și multe altele.... până la momentul actual eu, personal, am doar realizări "mici" că să zic așa... :)) că mi-am luat bac-ul sau că am terminat o facultate nu mi se pare că sunt... o specială... adică orice "babuin" care trece prin așa se crede un înțelept sau mai știu eu ce.... și de fapt... stă toată ziua la bere și filozofeaza.... aia îs filozofi doar în capul lor... și doar în capul lor cred că au realizat ceva... realizarea mea... vreau să fie palpabilă... să nu o observ doar eu... să nu mă bucur numai eu de ea... nu știu dacă m-ai înțeles... Uite tatăl meu a câștigat un concurs la Humanitas, la proză scurtă. Asta e realizare!
- Mă străduiesc. cea mai importantă realizare e modul în care s-a structurat gândirea. Realizările palpabile apăr că o consecință a acesteia. Nu exclude timpul din ecuația ta. Poate că nu a sosit încă și când va fi să ai grijă să nu treacă nebăgat în seamă.
- Realizările și importanța lor țin de fiecare în parte... și pentru fiecare individ înseamnă altceva...
- Ar fi dramatic să înțelegem și să percepem toți la unison.
- :)) Ar fi plagiat!
- Nu, pentru că ele s-ar naște concomitent.
- N-are cum... pentru că nu ne-am născut toți deodată.
- Vorbeam despre emoții. Ele s-ar naște deodată în funcție de evenimentul perceput. Deci nu ar fi plagiat. Deși... Și ce realizare te-ar face să te simți împlinită?
- Păi nu? să se vadă efortul depus...
- Pricepui asta. Care ar fi aia, ce vrei să realizezi?
- Mi-ar plăcea să laș ceva în urmă mea... nu m-am gândit serios la treabă asta ... sunt doar la stadiu de idei... încă..
- Unii lasă praful, alții pulberea...
- În niciun caz așa ceva... :)) poate o dâra de parfum, ar fi mai interesant că praful...
- Crezi?
- Da...
- Praful de diamant șlefuiește un alt diamant.
- Mda... așa că... am valoare de nu strălucesc? :)) Glumesc.
- Pot să îți spun un secret?
- Da...
- Mulțumesc pentru interviu.
- :))
- De acum vorbim liber. Nu se mai pune.
- Cum așa? :)) eiiiiiiii... ce mai interviu... Ce urmează, îți completez in oracol? :)) Glumesc!
- Stai că se pune. Ce vroiai, întrebări despre cum vezi lumea și cum comentezi nu știu ce?
- Nuuuuuuuu... n-ai vrea să știi :))) așa ceva...
- Vreau!

Niciun comentariu:

 

Premianţii fără premii

search

Joia, la 17:00, se aude la radio

Most Reading