Un produs Blogger.

Premianții fără premii

Corespondență de familie

duminică, 25 mai 2014

Draga mea,
Nu-ți pot trimite salariul luna aceasta, din cauza recesiunii economice profunde în care s-a afundat subit economia mondială, așa că îți trimit 100 de sărutări înfocate.
Tu ai fost, ești și vei rămâne, iubirea mea pe viață!
Soțul tău, Ionică

Dragul meu
Îți mulțumesc pentru cele 100 de sărutări înfocate și îți trimit detaliile cu privire la cheltuielile mele recente:
1. Lăptarul a fost de acord să primească 2 sărutări pentru lapte și să mă dezbrac în față lui, în fiecare dimineață, pentru o lună de zile.
2. Electricianul a acceptat să nu ne decupleze încă de la curent abia după ce i-am aplicat cea de-a 7-a sărutare înfocată (pe ureche), l-am mângâiat 10 minute într-un anumit loc și l-am lăsat să-mi bage limba în gură de 3ori.
3.Proprietarul vine în fiecare zi și cere 2-3 sărutări de consolare în loc de chirie, în plus, m-a anunțat că,de luna viitoare va trebui să i le aplic într-o zonă mai sensibilă, înțelegi ce vrea să zică, da?...
4. Patronul supermarketului nu a acceptat numai sărutări înfocate, astfel că a trebuit să-i ofer și alte 'chestii' negre și fierbinți (nu cafea, că nu mai avem!)...
5. Pe mărunțișuri am mai cheltuit 40 de sărutări înfocate + mângâieri.
Nu-ți face griji pentru mine, mi-au mai rămas vreo 35 de săruturi și sper să mă descurc luna aceasta. Pot să-mi fac planul de cheltuieli și pentru luna viitoare la fel? Te rog, sfătuiește-mă câte să dau la revizia mașinii?!
Cu drag, Iubirea ta!


Niciun comentariu:

 

Premianţii fără premii

search

Joia, la 17:00, se aude la radio

Most Reading